Welkom bij Vlietkinderen!

Vlietkinderen is een lokaal verbonden kinderopvangorganisatie voor kinderen van 0 tot en met 12 jaar. Wij hebben locaties voor dag- peuter- en buitenschoolse opvang in Leidschendam-Voorburg en Den Haag (Leidschenveen en Binckhorst).
Onze locaties liggen midden in de wijk, vaak in- of dichtbij de basisscholen waarmee wij samenwerken.

Als maatschappelijke kinderopvangorganisatie zijn wij ervan overtuigd dat onze wereld een mooiere plek wordt wanneer iedereen gelijke kansen krijgt om zich te ontwikkelen en wanneer we samen de uitdagingen van nu en de toekomst aanpakken. Ieder kind mag opgroeien tot avonturier, kunstenaar, uitvinder, sporter of wetenschapper, maar bovenal tot wereldburger.

Samen met de kinderen beleven we avonturen om de wereld te ontdekken. We bieden kinderen een warme, veilige omgeving, waarin ze zichzelf kunnen zijn. Onze medewerkers helpen hen met plezier, professionaliteit en vertrouwen op weg. Uitdagingen vragen om lef en eigen keuzes maken, vallen is niet erg, bij Vlietkinderen helpen we je weer op te staan.

In onze samenwerking met het basisonderwijs streven we naar doorgaande leer-ontwikkellijnen en een goede wederzijdse overdracht. Tenslotte wordt de basis voor gezond ontwikkelen en opgroeien gelegd in de eerste 1000 dagen van een mensenleven. Daar leveren wij vanuit de kinderopvang onze professionele bijdrage aan. Samen met ouders, verzorgers en het onderwijs bouwen we verder aan de ontwikkeling van de kinderen.
Elke dag een stap vooruit. Elke dag een nieuw avontuur. De toekomst wacht.

Meer weten over Vlietkinderen? Ga naar www.vlietkinderen.nl daar staat veel informatie over onze opvang. Natuurlijk kun je ook contact opnemen met de medewerkers van onze afdeling Klantenservice, zij kunnen (bijna) al je vragen beantwoorden.
Je kunt contact opnemen via klantenservice@vlietkinderen.nl / 070 317 59 59. Natuurlijk ben je ook van harte welkom bij ons op de locatie, loop gewoon eens bij ons binnen!

Volg ons ook op:

Enkele handige links:
Peuterspeelzaal de Luchtballon:
Peuterspeelzaal Voorburg Noord | De Ballon (vlietkinderen.nl)
Voorschoolse opvang (VSO):
Buitenschoolse opvang (BSO):